راهنمای اجاره ویلا در شمال

اجاره ویلا در شمال چگونه در شمال ویلا ارزان تر اجاره کنیم

همیشه علاقمندان به اجاره ویلا در شمال دوست دارند که یک اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال را از یک وب سایت معتبر اجاره ویلا اجاره و رزرو کنند، در این پست یک راهنمای اجاره ویلا در شمال است و شما را با نحوه قیمت گذاری اجاره ویلا ، راه حل های پیشنهادی و نحوه گرفتن تخفیف در اجاره ویلا آشنا می شوید و به شرح عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره می پردازیم.

پس اگر به دنبال راهکاری برای اجاره ویلای ارزان و اجاره ویلا در شمال هستید حتماً مقاله راهنمای اجاره ویلا در شمال را تا انتها مطالعه کنید و از تمام ریزه کاری ها و نکات اجاره ویلا با خبر شوید و مثل یک حرفه ای همیشه در سفر در شمال ویلا اجاره کنید.

اجاره ویلا در شمال چگونه در شمال ویلا ارزان تر اجاره کنیم
چگونه در شمال ویلا ارزان تر اجاره کنیم

نحوه قیمت گذاری اجاره ویلا در شمال :

لازم نیست برای اجاره ویلا مورد علاقه خود در ویلارابط هزینه زیادی بپردازید ، با بودجه مناسب می توانید سفر رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

برای انتخاب یک ویلا با قیمت مناسب باید بدانیم که قیمت گذاری ویلا و اقامتگاه ها چطور صورت می پذیرد تا در بهترین زمان ممکن سفر کنیم.

۶ عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ویلای اجاره ای

معمولاً مانند هر شغل دیگری فصل های پیک وجود دارد که باعث افزایش قیمت خواهد شد در صنعت گردشگری پیک ها بسیار حائز اهمین است در اجاره یک ویلا به شش عامل اصلی و تاثیر گذار بستگی دارد :

قیمت گذاری ویلای اجاره ای در شمال
  • تاریخ سفر
  • مدت اقامت
  • تعداد نفرات
  • سال ساخت
  • ویلاموقعیت ویلا
  • امکانات ویلا

 

تاریخ سفر :

منظور از تاریخ سفر زمان ورود به ویلا است ، اگر تاریخ در پایان هفته ، شش ماهه ابتدای سال ( بهار و تابستان ) که به دلیل شرایط مناسب سفر ترافیک استقبال بالاتری وجود دارد قیمت ویلا ها بالاتر است.

حال اگر پیک سفر و تعطیلات خاصی مانند تعطیلات نوروز و … باشد گاهی ممکن است این قیمت ها دو تا سه برابر افزایش پیدا کند، اگر به دنبال سفر ارزان قیمت و اجاره ویلا با قیمت مناسب در شمال هستید، پیشنهاد می کنیم از سفر در این روزها خودداری کنید و برای سفر در زمان های عادی اقدام کنید.

سفر به شمال در پاییز نیز بسیار دلپذیر و جذاب است و آب و هوا ، طبیعت و مناظر زیبایی را در شمال از پاییز مشاهده خواهید کرد که کمتر از فصل اردیبهشت در بهار نیست آنچه که برای شما به صرفه است اجاره ویلا با قیمت بسیار مناسب در شمال است.

تعداد نفرات :

امکاناتی که در یک ویلا برای تعداد نفرات در نفرات در نظر گرفته شده است، مشخص می باشد و معمولاً این ظرفیت را تا ۱۰% می توان افزایش داد اگر شما به دنبال اجاره ویلایی هستید که گنجایش پذیرش شما را ندارد بهتر است ویلای دیگری انتخاب کنید، در غیر اینصورت مجبور می شوید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

مدت اقامت :

مدت اقامت ، هرچه بیشتر اقامتگاه یا ویلا را اجاره کنید تخفیف بیشتری شامل شما می شود.اجاره دهندگان ویلا و اقامتگاه راغب هستند به مدت طولانی ویلای خود را اجاره دهند، دلیل این امر صرفه اقتصادی برای مالک می باشد.

سرویس های ویلا و نظافت هزینه هایی است که در صورت مدت اقامت پایین به مالک ویلا متحل می شود ، اگر مدت اقامت شما در ویلا تعداد شب بیشتری باشد از این مورد برای تخفیف استفاده کنید.

موقعیت ویلای اجاره ای :

موقعیت ویلای اجاره ای از جمله مهمترین معیار در قیمت گذاری ویلای اجاره ای است ، اگر ویلا در سمت ساحل باشد معمولاً قیمتی به نسبت بالاتر از سایر مکان ها خواهد داشت.

به طور کلی در تقسیم بندی موقعیت جغرافیایی ویلاهای اجاره ای به چهار دسته تقسیم بندی می شوند.

۴ دسته بندی ویلاهای اجاره ای در شمال

  • ویلاهای اجاره ای ساحلی
  • ویلاهای اجاره ای جنگلی
  • ویلاهای اجاره ای شهرکی
  • ویلاهای اجاره ای محلی
ویلاهای بافت محلی ، شهرکی ، ساحلی و جنگلی
نمونه ای از ویلاهای بافت محلی ، شهرکی ، ساحلی و جنگلی

ویلاهای اجاره ای ساحلی :

ویلاهای اجاره ای ساحلی همانطور که مشخص است به ویلاهایی اطلاق می گردد که در سمت ساحل قرار گرفته و دسترسی آسانی و چند دقیقه ای به ساحل دارد، این ویلاها از لحاظ موقعیتی به دو دسته ویلاهای دارای ساحل اختصاصی و ویلاهای نزدیک به ساحل یا ساحل مشترک تقسیم می گردند.

ویلاهای اجاره با ساحل اختصاصی

ویلاهای اجاره ای با ساحل اختصاصی ویلاهایی هستند که علاوه بر اینکه ویلا به صورت دربست در اختیار میهمان قرار می گیرد در سمت ساحل دسترسی مستقیم به ساحل وجود دارد.

هر چند ممکن است ویلا دارای ساحل شنی یا سنگ ریزی شده باشد که در قیمت نیز مقدار کمی تاثیر گذار است و این نکته ریز در زیر نام ویلای ساحلی خود را گم می کند هر چند توجه به این نکته خالی از لطف نمی باشد.

اجاره ویلای ساحلی با دسترسی مستقیم به دریا

اجاره ویلای ساحلی با دسترسی مستقیم به دریا و ساحل جزو گران ترین دسته ویلاهای اجاره ای می باشد.

که اگر ویلایی دارای استخر نیز باشد قیمت را دوچندان می نماید، البته طرفداران این دست از ویلاها کم نیستند و افراد زیادی به دنبال رزرو و اجاره اینگونه ویلاها هستند.

ویلاهای اجاره ای با ساحل مشترک

ویلاهای اجاره ای با ساحل مشترک هر چند دسترسی بسیار راحت تری به دریا و ساحل دارند ولی به دلیل اینکه دسترسی اختصاصی به ساحل وجود ندارد، قیمت اجاره شبانه آن درصدی حدود ۱۰% تا ۲۰% ارزان تر از ویلاها با ساحل اختصاصی می باشد.

دلیل این تفاوت قیمت اجاره مشترک بودن ساحل است که قیمت اجاره ویلا را مقداری مناسب تر می نماید.

کلیپ ویلای ساحلی اجاره ویلای ساحلی در نوشهر

ویلاهای اجاره ای جنگلی

ویلاهای اجاره ای جنگلی معمولاً در حاشیه جنگل قرار دارند و اجازه احداث ویلایی در میان جنگل به کسی داده نشده است، مگر آنکه واحد های اقامتی بومگردی را که در روستاها و مکان های بکرتر احداث شده است را برای اقامت شبانه انتخاب کنید.

ویلاهای جنگلی دید و منظره جنگل را دارند و در فاصله ای چند کیلومتری از جنگل واقع شده است و اگر قصد قدم زدن در جنگل را داشته باشید با فاصله ای چند دقیقه ای امکان بهره مندی از این فضا برایتان فراهم می باشد، معدود ویلاهایی نیز هستند که کلبه های درختی برای اجاره در ویلا قرار گرفته است اقامت در این ویلاها خالی از لطف نیست.

قیمت اجاره شبانه ویلاهای جنگلی که معمولاً در شمال امکان پذیر است دارای نرخ متعادلی است، دسترسی و گستردگی این ویلاها در پهنه استان های گیلان ، مازندران و گلستان سبب کاهش کشش قیمتی در این دسته بندی است.

کلیپ ویلای اجاره ای جنگلی در نشتارود تنکابن

ویلاهای اجاره ای شهرکی

ویلاهای اجاره ای شهرکی یکی دیگر از علاقمندی های سفر به شمال و اجاره یک ویلا در شهرک خصوصی است ، اگر بخواهیم اصلی ترین عامل اجاره یک ویلا در شهرک خصوصی را نام ببریم آزادی هایی است که در اینگونه از شهرک ها در یک محیط اجتماعی قرار دارد ، دسترسی تردد ، ورود و خروج به این شهرک ها محدود و کنترل شده است و ساکنین با کارت تردد مخصوص شهرک امکان ورود به شهرک خصوصی را دارند.

اجاره ویلا در اینگونه شهرک ها برای افرادی که علاوه بر آرامش به دنبال یک محیط اجتماعی شلوغ جهت معاشرت با سایر افراد می باشند، مناسب است در کنار این مورد امنیت بسیار بالا به دلیل وجود کادر نگهبانی در شهرک و رعایت قوانین خاص توسط ساکنین است، شما در خیابان های شهرک های خصوصی به راحتی و آرامش می توانید دوچرخه سواری کنید و قدم بزنید و خیالتان از بازی کودکان راحت باشد.

کلیپ ویلای اجاره ای شهرکی در شهرک نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در شهرک های خصوصی معمولاً دارای نرخ بالایی است و اگر ویلاها دارای امکانات خاصی مانند استخر ، جکوزی ، بیلیارد و … باشد به قیمت اجاره شبانه افزوده خواهد شد.

ویلاهای اجاره ای محلی

ویلاهای اجاره ای محلی به ویلاهایی اطلاق می شود که در بافت بومی و ساکنین همیشگی اقامتگاه های و ویلاهای اجاره ای قرار دارد.

معمولاً ویلاهای موجود در این مناطق ویلاهای ساکنین بومی می باشد که به صورت فصلی در اختیار مسافرین قرار می گیرد و در پایین ترین رده قیمتی مبلغ اجاره شبانه قرار دارد. ساختار محل ( روستا ) و مشترک بودن برخی از امکانات در قیمت تاثیر گذار است.

اگر به دنبال اجاره ویلا با قیمت بسیار مناسب در شمال هستید، بدون آنکه امکانات خاصی و ویژه ای مد نظرتان باشد، این گونه از ویلاهای اجاره ای به شما پیشنهاد می شود، هرچند کم نیستند علاقمندانی که خواهان آشنایی بیشتر و زندگی با رسم و رسوم مردم محلی در شمال هستند و با اجاره ویلا ، اقامتگاه بومگردی به گفتگو با افراد محلی از همنشینی با آنان لذت می برند و مورد مهمان نوازی و پذیرایی افراد بومی قرار خواهند گرفت.

کلیپ اجاره ویلا در شمال ویلا در بافت محلی

سال ساخت ویلا

سال ساخت ویلا از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره ویلا می باشد هرچند از سال ساخت ویلا، معماری ویلا موثرتر می باشد ، به طور رایج ویلاهای نوساز دارای امکانات بیشتر و معماری مدرن تری می باشد دارای قیمت اجاره بیشتری به نسبت سایر ویلاهایی که چندین سال از ساخت آن می گذرد می باشد.

امکانات ویلا

امکانات ویلای اجاره ای آخرین عامل موثر بر افزایش قیمت اجاره شبانه ویلا است، هر چه یک ویلای اجاره ای دارای امکانات لوکس و مدرن تر باشد ارزش بیشتری را در ازای رفاه و خدماتی که ارایه می دهد کسب می کند.

از جمله امکاناتی که برای ویلاهای اجاره ای در شمال ارایه می شود می توان در آشپزخانه به ماشین لباسشویی ، ظروفشویی و ماکروفر اشاره نمود که در فضای عمومی ویلا از دیگر امکاناتی که قرار داده می شود به میز بیلیارد ، فوتبال دستی ، تخته نرد ، ایرهاکی ، کنسول بازی و زمین های بازی اشاره نمود.

عوامل-شش-گانه-موثر-در-تعیین-قیمت-اجاره-ویلا-۱

اگر تاثیر هر یک از عوامل موثر در تعیین قیمت اجاره شبانه ویلا با دقت بررسی کنیم متوجه می شویم که سه عامل جزو عوامل ثابت تعیین کننده قیمت و سه عامل دیگر جزو عوامل متغیر تعیین قیمت اجاره ویلا می باشد، با عوامل سه گانه ثابت قیمت پایه ویلا مشخص می شود که سه عامل متغیر بازه قیمتی را تعیین می کند

تا اینجا در راهنمای اجاره ویلا در شمال با نحوه قیمت گذاری یک ویلا برای اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال آشنا شدیم در اینجا سوالی که پیش می آید آیا ویلاهایی که بدون توجه به شرایط ما قیمت گذاری شده اند عادلانه و منصفانه می باشد ؟

جواب “خیر” است در قیمت گذاری که برای اجاره ویلا و اقامتگاه ها از پیش تعیین شده است هیچ یک از معیارهای مرتبط با میهمان در نظر گرفته نشده است. مالک و سایت اجاره دهنده تنها به حداکثر سود خود فکر کرده اند. قیمت گذاری ویلا ، قیمت گذاری بر روی یک محصول از پیش ساخته شده نیست.

تنها سایتی که به عنوان نخستین سایت اجاره ویلا قیمت گذری عادلانه را رعایت می کند، “ویلارابط ” است که با سیستم قیمت گذاری عادلانه پس از بررسی درخواست رزرو ویلا توسط میهمان با بررسی معیارها سیستم قیمت گذاری عادلانه در اجاره ویلا صورت می پذیرد.

تخفیف بگیرید

چطور برای اجاره ویلا تخفیف بگیریم ؟

در اجاره ویلا تخفیف بگیرید و شانس مذاکره و چانه زنی رو از خودتون دریغ نکنید ، چانه زنی در رزرو ویلا یکی از شیرین ترین و جذاب ترین قسمت های سفر است ما حتماً به شما پیشنهاد می کنیم این قسمت از سفر خود را حذف نکنید.

برای گرفتن تخفیف از مالک ویلا روش هایی وجود دارد که در ادامه این روش ها را بررسی می کنیم.

اگر برای اولین بار است که با مسئول ویلا یا اقامتگاه اجاره ای آشنا می شوید از نقاط قوت خود به عنوان اهرمی برای گرفتن تخفیف بیشتر استفاده کنید.

ساعتی که ویلا را اجاره می کنید

اگر ساعات پایانی روز و یا نیمه شب باشد و احتمال خالی ماندن ویلا برای مالک ویلا وجود دارد موقعیت مناسبی است تا از این شرایط نهایت استفاده را بکنید.

تعداد نفرات مناسب تون برای اجاره ویلا

اگر تعداد نفرات شما مناسب است و از ظرفیت ویلا پذیرش بیشتری را دارد چون استهلاک کمتری را برای ویلا دارید می توانید از این مورد هم به خوبی استفاده کنید و تخفیف بیشتری دریافت کنید.

مدت شب هایی که در ویلای اجاره ای اقامت دارید

اول هفته ها همیشه زمان خوبی برای سفر و اجاره ویلا است در این ایام درخواست رزرو کمتر از پایان هفته است که به خوبی قیمت اجاره ویلا را مناسب می کنید و یک وب سایت معتبر اجاره ویلا قیمت ها را کاهش می دهد ، اگر مدت اقامت شما طولانی است متوجه تفاوت قیمت اول هفته و آخر هفته باشید.

از جمله گزینه هایی که گفته شد می توانید برای گرفتن تخفیف برای اولین بار یک ویلا با قیمت مناسب اجاره کنید.

اگر برای چندمین بار به یک ویلا برای اقامت و اجاره شبانه مراجعه می کنید شما می تونین تخفیف بیشتری رو از مسئول ویلا برای خودتون نگه دارین و هزینه اقامت ویلا رو به صرفه تر کنید.

  • مشتری قدیمی بودن یک ویلای اجاره شبانه
  • رعایت نظم ویلا و اقامتگاه
  • ساختن خاطره خوش از خودمان پیش مسئول ویلای اجاره ای

مشتری قدیمی ویلای اجاره ای باشید:

مالکان ویلاها خیلی به اینکه مشتری قدیمی ویلای اجاره ای خودشون رو دوباره ببینن همین موضوع به نفع میهمان ویلا است که سبب می شود اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال را راحت اجاره کنند.

اما چرا مالکان علاقمند هستند؟ که چند تا دلیل داره، اصلی ترین دلیل اینکه اگر مشتری قدیمی یک ویلا برای اجاره و رزرو باشید مالک کمیسیون پرداخت نمی کند مبلغ کمیسیون اجاره ویلا بین ۱۰% تا ۲۰% هست که مبلغ قابل توجه ای می باشد.

کمیسیون اجاره ویلا به کسانی پرداخت می شود که ویلا را به شما معرفی می کنند، وب سایت های اجاره ویلا و یا سایر افراد جزو دریافت کنندگان کمیسیون می باشند.

در وب سایت های اجاره ویلا شما بدون آنکه اطلاعی داشته باشید مبلغ ۱۰% تا ۲۰% بیشتر از قیمت واقعی ویلا و اقامتگاه پرداخت می کنید که مطمئناً در اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال بسیار تاثیر گذار است.

در ” ویلارابط ” میهمانان کمیسیون پرداخت نمی کنند، ویلارابط با داشتن رابطه کاری بسیار قوی که با مالکین ویلاها دارد و اجاره مستقیم و بدون واسطه گاهی ویلا و اقامتگاه ها را ارزان تر از قیمت پیشنهادی مالک رزرو و اجاره می نماید اگر شما از مشتری های قدیمی ویلارابط شوید از این خدمت ویلارابط بی بهره نخواهید ماند.

رعایت نظم ویلا و اقامتگاه :

اگر مشتری قدیمی ویلا و اقامتگاه باشید و به مسئول ویلا قول رعایت نظم ویلا و اقامتگاه را بدهید که به قول خود عمل کنید مطمئناً تخفیف دیگری را نصیب خود خواهید نمود. مرتب و آماده ساختن یک ویلا برای رزرو بعدی معمولاً زمان گیر است که دارای ریزه کاری های بسیار است معمولاً مسئولین ویلاهای اجاره حاضرند در صورتی که ویلا به اصطلاح ” مثل روز اول بهتون تحویل میدیم ” رو تحویل بگیرند تخفیفی را به شما بدهند.

مدت شب هایی که در ویلا اقامت دارید

مدت شب های اقامت در اجاره ویلا برای گرفتن تخفیف و اجاره ویلا با قیمت مناسب دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد، هر چه یک اقامتگاه یا ویلا تعداد شب های بیشتری در اجاره باشد مالکین با خیال آسوده تری به سایر کارهای خود می رسند و ریسک خالی ماندن و عدم کسب درآمد از ویلا کمتر خواهد شد. مسئولین ویلاهای اجاره ای یا سایت اجاره ویلا جهت کاهش ریسک خالی ماندن ویلا حاضر به ارایه درصدی تخفیف برای شما هستند.

خاطره خوش مسئول ویلا

اگر خاطره خوش از خودتان پیش مسئول ویلا ایجاد کنید و ارتباط خود را از طریق شبکه های اجتماعی مانند فالو کردن پیج ویلا و اقامتگاه حفظ کنید در زمانی که برای رزرو ویلا اقدام می کنید این مورد هم می تواند عامل برای تخفیف در نظر گرفته شود.

چه ویلای اجاره ای در شمال ارزان تر است ؟

در دسته بندی قیمت ویلاهای ارزان تر باید معیار های یک ویلا و اقامتگاه در کنار امکاناتی که به شما ارایه می گردد بررسی شود.

یک سایت معتبر اجاره ویلا و اقامتگاه بهترین پیشنهاد را به شما ارایه می دهد، اگر بخواهید از ویلارابط اقامتگاه خود را در شمال رزرو کنید این تضمین به شما داده می شود که با بهترین قیمت و در نظر داشتن شرایط مسافر قیمت تعیین می گردد.

از آنجایی که مسافران نیز باید با نحوه قیمت گذاری آشنا باشند تا از پرداخت هزینه اضافی خودداری و سفر ارزان تری را تجربه کنند با ما در ادامه این مقاله در خصوص چه ویلایی ارزان تر است؟ همراه باشید.

در ویلاهای اجاره ای شبانه اصلی ترین دسته بندی ویلاها شامل ویلاهای یک خوابه ( سوییت ) ، ویلاهای یک خوابه ، ویلاهای دوخوابه ، ویلا های سه خوابه ، ویلا های چهار خوابه ویلا های پنج خوابه و ویلاهای شش خوابه دسته بندی می شوند.

به طور خلاصه هرچه تعداد خواب یک ویلا بیشتر باشد قیمت بالاتری برای اجاره شبانه و رزرو بیشتر پرداخت نمود.

ویلای اجاره ای یک خوابه

ویلای اجاره ای یک خوابه دارای یک اتاق خواب و متراژ حدود ۵۰ تا ۷۰ متر است ، دارای یک سرویس آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام و ظرفیت پذیرش میهمان دو تا چهار نفر را دارا می باشد. اگر ویلا به صورت دربست اجاره داده شود در پارکینگ یک تا دو خودرو گنجایش پارک را دارد. کمتر پیش می آید که برای ویلاهای یک خوابه امکانات رفاهی خاص مانند سونا ، جکوزی ، بیلیارد یا استخر در نظر گرفته شود.

قیمت اجاره شبانه ویلای یک خوابه

قیمت اجاره شبانه ویلای یک خوابه برای رزرو پایین ترین قیمت در دسته بندی قیمت ویلاهای اجاره ای را به خود اختصاص داده است.

ویلای اجاره ای دو خوابه

ویلای اجاره ای دو خوابه دارای دو اتاق خواب و متراژ حدود ۷۰ تا ۱۲۰ متر است ، معمولاً دارای یک یا دو سرویس بهداشتی که یکی برای استفاده میهمانان و دیگری در اتاق خواب به صورت مستر است. ظرفیت پذیرش میهمان برای تعداد نفرات چهار تا شش نفر مناسب می باشد.

اگر ویلا به صورت دربست اجاره داده شود پارکینگ ظرفیت دو خودرو را خواهد داشت مگر آنکه شرایط ویلا به گونه ای خاص باشد.

در ویلاهای اجاره ای دوخوابه معمولاً دارای امکانات رفاهی برای میهمانان می باشد در حقیقت از این نقطه بر جذابیت ویلاهای اجاره ای افزوده خواهد شد و هر چه این امکانات بیشتر باشد بر قیمت اجاره ویلا به تناسب نیز افزوده می شود.

امکاناتی که معمولاً برای این ویلاها با توجه به متراژ آن تعبیه می شود استخرآبگرم سرپوشیده و فوتبال دستی می باشد.

قیمت اجاره شبانه ویلای دو خوابه

قیمت اجاره شبانه ویلای دوخوابه برای رزرو در رده دوم قرار دارد و نرخ مناسبی برای خانواده های معمولی و کارمندان است، از دیگر معیارهایی که بر قیمت تاثیر گذار است و می تواند قیمت اجاره یک ویلای دوخوابه را افزایش دهد داشتن استخرآبگرم سرپوشیده و وسایل بازی و سرگرمی است که می تواند قیمت اجاره شبانه ویلا را تا دوبرابر افزایش دهد.

پس اگر به دنبال اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال هستید ویلاهای دوخوابه گزینه نسبتاً مناسبی برای شما می باشد.

ویلای اجاره ای سه خوابه

ویلای اجاره ای سه خوابه دارای سه اتاق خواب و متراژ حدود ۱۲۰ تا ۲۵۰ متر می باشد معمولاً دارای سه سرویس بهداشتی که یک سرویس برای میهمانان و دو سرویس دیگر به صورت مستر در اتاق های خواب قرار دارد.

ظرفیت پارکینگ ویلاهای سه خوابه حداقل ظرفیت سه خودرو را خواهد داشت و اگر برای اجاره ویلایی که امکان ظرفیت پارک حداقل سه خودرو را نداشته باشد می توانید از این بابت تخفیفی از مالک دریافت کنید. این رده از ویلاها ظرفیت پذیرش بالاتری نسبت به ویلاهای یک خوابه و ویلاهای دوخوابه دارد و ظرفیت پذیرش نفرات میهمانان تا نه نفر را امکان پذیر می باشد.

در صورتی که فضای ویلا و اقامتگاه اجازه بدهد معمولاً برای پذیرش تعداد نفرات بالاتر، امکانات بیشتر تخصیص داده می شود. ویلاهای سه خوابه برای اجاره می توانند استخر آبگرم ، سونا ، جکوزی ، بیلیارد و فوتبال دستی را به امکانات ویلا اضافه کنند.

داشتن هر یک از موارد ذکر شده به جذابیت اجاره ویلا اضافه خواهد شد بنابراین مبلغ بیشتری باید پرداخت کنید.

قیمت اجاره شبانه ویلای سه خوابه

قیمت اجاره شبانه ویلای سه خوابه برای خانواده های پرجمعیت و یا گروهی از دوستان مناسب می باشد، زیرا اگر قرار باشد هزینه اجاره شبانه ویلا به تعداد نفرات تقسیم شود مبلغ معقولی بدست می آید و اگر یک نفر هزینه اجاره را پرداخت کند برایش سنگین نخواهد بود.

ویلای اجاره ای چهار خوابه

ویلای اجاره ای چهار خوابه دارای چهار اتاق خواب و متراژ ویلا از ۲۵۰ تا ۳۵۰ متر می باشد اکثراً دارای سه یا چهار سرویس بهداشتی که دو سرویس برای میهمان و دو سرویس دیگر در اتاق های خواب به صورت مستر طراحی شده است قرار دارد در این دسته بندی از ویلاها بعضاً ویلاهایی نیز تمامی خواب های آن مستر می باشد وجود دارد.

ظرفیت پارکینگ حداقل سه تا چهار خودرو در نظر گرفته شده است، که با توجه به امکانات ویلا گنجایش پذیرش هشت تا دوازده نفرا را پیش بینی می نمایند، که اگر شرایط و امکانات اجازه بدهد تا سه نفر دیگر می توان به ظرفیت نفرات ویلا اضافه نمود.

قیمت اجاره شبانه ویلای چهار خوابه

قیمت اجاره شبانه ویلای چهار خوابه در دسته ویلاهای گران قیمت قرار خواهد داشت، متراژ بالا ، هزینه استهلاک و مصرف انرژی زیاد از دلایل افزایش قیمت اجاره اینگونه از ویلاها می باشد.

پس اگر به دنبال اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال هستید و تعداد نفرات شما کمتر از ظرفیت ویلا می باشد این گزینه اصلاً انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود.

ویلای اجاره ای پنج خوابه

ویلای اجاره ای پنج خوابه دارای پنج اتاق خواب و متراژ بالای ۳۵۰ متر می باشد، اکثراً دارای بیش از چهار سرویس بهداشتی است و ظرفیت پارکینگ ویلا برای حداقل چهار خودرو در نظر گرفته شده.

ظرفیت پذیرش میهمان برای ویلاهای پنج خوابه ۱۰ تا ۱۶ نفر می باشد، برای هر اتاق خواب معمولاً تخت خواب های دو نفره قرار گرفته است که برای سایر میهمانان باید از رختخواب های سنتی یا تشک های مسافرتی استفاده نمود.

قیمت اجاره شبانه ویلای پنج خوابه

قیمت اجاره شبانه ویلای پنج خوابه اصلاً جای ارزان قیمتی برای اجاره شبانه ویلا نیست، ویلاهای پنج خوابه دارای هزینه استهلاک بسیار زیادی است که اجاره ارزان قیمت آن مقرون به صرفه نیست.

بنابراین مالکین ویلاهای پنج خوابه اجاره بالایی برای آن در نظر می گیرند و حساسیت خاصی به تعداد نفرات ندارند، اگر تعداد نفرات شما در سفر زیاد است و می خواهید از دور هم بودن لذت ببرید دو راه دارید یا هزینه اجاره اینچنین ویلایی را پرداخت کنید یا دو ویلا در کنار هم را اجاره کنید.

ویلاهایی هستند که در کنار هم قرار دارند و امکان اجاره هر دو وجود دارد، با استفاده از این ترفند هزینه اجاره ویلای خود را کاهش می دهید و امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت ؛ اما تخفیف در اجاره ویلا این ویلاها کمی مشکل است.

همچنان در ادامه راهنمای اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال شما را با امکانات اختصاصی اجاره ویلا در یک سایت معتبر اجاره ویلا آشنا می کنیم و از تاثیر هر کدام بر قیمت اجاره صحبت خواهیم کرد. اگر به دنبال تخفیف در اجاره ویلا هستید باید نکاتی که گفته شد را مد نظر داشته باشید اما همه چیز به سایت معتبر اجاره ویلا بستگی دارد که بهترین پیشنهاد و قیمت را برای شما فراهم کند.

امکانات ویلاهای اجاره ای

تا اینجا با برخی از امکانات ویلاهای اجاره ای آشنا شدیم و به طور خلاصه توضیحاتی در مورد آنها ارایه شد، ویلاهای اجاره ای دارای امکانات اولیه اقامت می باشند و نیاز به همراه داشتن لوازم ضروری نیست تنها چیزی که میهمانان باید همراه خود داشته باشند لوازم شخصی و بهداشتی مربوط به خودتان است. اصطلاحی که به ویلاهایی با این امکانات داده می شود ویلای فول فرنیش می باشد.

از جمله امکانات ویلاها که تا اینجا بیان شد موارد زیر مد نظر بود :

ویلا با استخر سرپوشیده

ویلا با استخر روباز

ویلا با جکوزی

ویلا با سونا خشک

ویلا با سونا ی بخار

ویلا با میز بیلیارد

ویلا با ایرهاکی

ویلا با فوتبال دستی

ویلا با میز پینگ پونگ

ویلا با تخته نرد

ویلا با زمین بازی ( فوتبال / والیبال / بسکتبال )

ویلا با زمین مینی گلف

ویلا با آلاچیق

ویلا با روف گاردن

ویلا با کنسول بازی

امکانات ویلاهای اجاره در شمال

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده در شمال یکی از امکانات بسیار جذاب برای میهمانان شده است، داشتن یک استخر خصوصی همیشه لذت بخش است، به خصوص اگر این ویلای استخردار توسط یک وب سایت معتبر اجاره ویلا استانداردهای لازم بهداشتی را رعایت شده باشد.

اجاره ویلا با استخر رو باز

اجاره شبانه ویلا با استخر روباز فوق العاده است مخصوصاً در فصل تابستان که امکان آفتاب گرفتن در کنار استخر هم باشد، ویلاهایی که دارای استخر روباز هستند معمولاً مشرف به استخر ندارند و اگر هم داشته باشند به واسطه پارتیشن هایی جدا شده اند ، اما در اجاره این ویلاها باید به دو نکته اساسی توجه داشت.

قیمت اجاره ویلاهای استخردار سرپوشیده در رنج نسبتاً بالایی قرار دارد هرچه استخر ویلا بزرگتر و شیک تر باشد قیمت بالاتری دارد اگر تعداد نفرات شما کم می باشد و علاقمند به این هستید که یک ویلای استخردار رزرو کنید در ویلارابط ” نخستین سایت اجاره ویلا “می توانید ویلای استخردار دوخوابه را اجاره کنید که قیمت مناسب و نسبتاً ارزان تری به سایر ویلاهای استخردار دارد.

ویلاهایی که دارای استخر باشند تا ۱۰۰% افزایش قیمت در مقایسه با ویلای بدون استخر را خواهد داشت.

۱- به استخر ویلا مشرف وجود نداشته باشد.

۲- تسویه آب استخر به موقع صورت پذیرد و موارد ضد عفونی کننده اضافع و آب استخر به موقع گندزدایی شود.

قیمت ویلاهای استخردار روباز دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر ویلاهای استخردار می باشد، هزینه نگهداری ویلاهای استخر روباز بسیار زیاد است و تمیز نگه داشتن آب استخر دشوار می باشد.

برای دریافت تخفیف در اجاره ویلا های استخردار اگر مشتری قدیمی ویلارابط باشید تخفیف های مناسبی برای اجاره ویلا به شما داده می شود.

اجاره ویلا با جکوزی

اجاره ویلا با جکوزی جزو امکانات لوکس ویلاهای اجاره ای می باشد ، اگر ویلایی که اجاره می کنید دارای یک جکوزی استاندارد باشد مطمئناً لذت بخش خواهد بود، جکوزی در نرخ اجاره ویلا بین ۱۰% تا ۲۰% تاثیر گذار است.

اجاره ویلا با سونا ی خشک

اجاره ویلا با سونای خشک در قیمت اجاره شبانه ویلا حدود ۵% تاثیر گذار است در ویلایی که سونا ی خشک دارد باید به مصرف برق و انرژی آن توجه نمود.

این نکته را بدانید که در ایام پیک مصرف برق معمولاً امکان استفاده از سونا ی خشک وجود ندارد پس بهتر است اگر در ایام پیک مصرف برق مثلاً در فصل تابستان قصد اجاره ویلایی با سونای خشک را دارید هزینه اضافه پرداخت نکنید بهتر است.

اجاره ویلا با میز بیلیارد

اجاره ویلا با میز بیلیارد این روز ها دیگر یکی از وسایل انکار ناپذیر ویلاهای اجاره ای شده است، کمتر ویلای اجاره ای شیک و لوکسی می شود در شمال پیدا کرد که میز بیلیارد در آن قرار نداشته باشد.میز بیلیارد بازی محبوبی که سرگرمی که سبب گذراندن اوقات خوشی خواهد شد.

هر چند ممکن است ویلایی که دارای میز بیلیارد است تخفیف در اجاره ویلا به شما داده نشود، اما ارزش این را دارد که ویلایی را اجاره کنیم که بیلیارد داشته باشد.اگر می خواهید اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال را تجربه کنید بهتر است از ویلایی که دارای این امکانات است فاصله بگیرید.

اجاره ویلا با میز ایرهاکی

اجاره ویلا با ایرهاکی بازی سرگرم کننده و جذابی که در شهر بازی ها وجود دارد اکنون به ویلای اجاره ای هم رسیده، ویلا با میز ایرهاکی دیگر نام ویلا را نمی توان برای آن گذاشت یک شهربازی کوچک در محل اقامت شما، در ویلارابط سایت معتبر اجاره ویلا به آسانی می توانید به جستجوی ویلاهایی که امکانات ویژه ای دارد را مشاهده و رزرو کنید.

ویلاهایی که در آنها ایرهاکی وجود داشته باشد دارای بازی های دیگری نیز می باشد.

اجاره ویلا با فوتبال دستی

اجاره ویلا در شمال با فوتبال دستی و جمع گروهی بازی مهیجی هست که جذابیت یک ویلای اجاره ای رو چند برابر می کنه، اگر این جذابیت به همراه رزرو از یک سایت معتبر اجاره باشه و قیمت مناسبی هم بشه ویلا رو رزرو کرد که یه سفر خوب رو میشه برنامه ریزی کرد.

فوتبال دستی در ویلاهای رده متوسط به بالا در ویلاها موجود هست و تاثیر قیمت چندانی به مبلغ اجاره شبانه ویلا ندارد فقط سبب رغبت بیشتر ویلا برای اقامت می باشد.

اجاره ویلا با میز پینگ پونگ

ویلای اجاره با میز پینگ پونگ در شمال مالکین واحد های اقامتی هستند که برای ویلایشان میز پینگ پونگ تهیه می کنند، بازی پینگ پنگ هر چند ورزش سرگرم کننده ای است اما آنچنان مورد استقبال میهمانان قرار نمی گیرد و آنچنان تاثیری بر روی افزایش قیمت اجاره ویلا در شمال و سایت معتبر اجاره ویلا ندارد.

اجاره ویلا با تخته نرد

اجاره ویلا با تخته نرد، بازی جذابی که کمتر کسی آنرا دوست ندارد، وجود بازی تخته نرد برای میهمانان باعث سرگرمی و تفریح خواهد شد و افزایش قیمتی در اجاره شبانه نخواهد داشت.

تخته نرد در اکثر ویلاها قرار دارد و کمتر ویلایی را می توانید پیدا کنید که تخته نرد نداشته باشد.

اجاره ویلا با زمین بازی

اجاره ویلا با زمین بازی این دست ویلاها که دارای زمین بازی فوتبال ، والیبال یا بسکتبال باشند ویلاهای معمولی نیستند.

سوپر ویلاهایی که تمام امکانات رفاهی ، تفریحی و اقامتی در آن قرار دارد. اگر نیت اجاره ویلا قیمت مناسب دارید اصلاً گزینه مناسبی نیست و مناسب میهمانانی که است که قصد خاطره سازی در اقامت از ویلای لوکس خود را دارند.

اجاره ویلا با زمین گلف

آخرشه! اجاره ویلا با زمین گلف در شمال، تا کنون تنها یک ویلا دارای زمین مینی گلف برای اجاره در شمال می باشد که تنهای از طریق سایت معتبر اجاره ویلارابط امکان رزرو آن فراهم می باشد.

قیمت ویلایی که دارای زمین مینی گلف باشد بسیار بالاتر از دیگر ویلاها به دلیل خاص بودن آن است و اصلا نباید به اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال فکر کرد البته گاهی تخفیف در اجاره ویلا که در ویلارابط گذاشته می شود این شانس را به همه می دهد تا ویلاهایی با امکانات فوق العاده را رزرو و اجاره کنند.

اجاره ویلا با آلاچیق

ویلاهای ساحلی و جنگلی معمولاً دارای آلاچیق هستند، معمولاً ویلاهای حیاط دار گوشه ای از فضای سبز خود را به ساخت آلاچیق اختصاص می دهند و امکاناتی مانند سینک ، گاز و باربیکیو را در آلاچیق تعبیه می کنند. داشتن آلاچیق برای یک ویلا آنچنان تاثیر قیمت بر روی افزایش اجاره شبانه ویلا و اقامتگاه نخواهد داشت.

اجاره ویلا با روف گاردن

اجاره ویلا با روف گاردن در طبقه آخر ویلاهای مدرن قرار دارد ویلاهایی که دارای روف گاردن هستند دارای منظره و دید زیبایی به منطقه هستند و رایج است.

بخشی از روف گاردن را به آلاچیق اختصاص می دهند ، ویلاهایی که دارای طراحی مدرن باشند روف گاردن در طراحی آنها لحاظ می شود.

تاثیر قیمتی روف گاردن به دیزاین و فضا سازی آن بستگی دارد، هرچه روف گاردن یک ویلا شیک تر و جذاب تر باشد قیمت اجاره شبانه ویلا را افزایش می دهد و شانس اجاره ویلا قیمت مناسب را کمتر! درست مانند دو کفه یک ترازو!

اجاره ویلا با کنسول بازی

اجاره ویلا با کنسول بازی همیشه سرگرم کننده ، جذاب و هیجان انگیز است حتی در سفر و اقامت در یک ویلا در شمال، در جمع صمیمی و دوستانه کنسول بازی جای خود را باز می کند.

کمتر ویلاهایی هستند که در کنسول بازی در آن قرار داشته باشد در ویلارابط می توانید ویلاهایی را اجاره کنید که دارای کنسول بازی باشند هر چند ممکن است برای پرداخت آن هزینه ای بیشتر از مبلغ اجاره شبانه ویلا را پرداخت نمایید.

تا اینجا با نحوه قیمت گذاری ویلای اجاره ای ، ترفند های اجاره ویلا قیمت مناسب و اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال بعلاوه امکاناتی که یک ویلای اجاره ای می تواند داشته باشد و ما با در نظر داشتن این موارد و بودجه ای که برای اقامت در سفر در نظر گرفته ایم بهترین ویلا با قیمت مناسب را از سایت معتبر اجاره ویلارابط رزرو کنیم.

حال می خواهیم به بررسی ۳ محل اقامت رایج در شمال بپردازیم و با بررسی نقاط ضعف و قوت اقامتگاه ها در انتخاب سفر گزینه درست را انتخاب کنیم.

در شمال می توانید علاوه بر میهمان دوستان شدن در :

  • هتل یا هتل آپارتمان
  • ویلا و خانه های اجاره ای
  • اقامتگاه های بومگردی اقامت داشته باشید.
مقایسه هتل و ویلا

رزرو هتل ها یا هتل آپارتمان

قیمت اجاره هتل یا هتل آپارتمان در ایام فصل سفر مبلغ اجاره بالاتری است ، هزینه هر شب اقامت در هتل بر اساس شب می باشد ؛ پس در نظر داشته باشید به گونه ای برنامه ریزی کنید که زمانی به شهر مورد نظر روز اقامت خود را از دست ندهید.

بهتر است برای درک بهتر موضوع یک نمونه از کلیپ هتل ونوس پلاس نمک آبرود طراحی شده توسط تیم ویلارابط را مشاهده کنید.

اگر ساعت ۱۲ شب هم از هتل اتاق خود را تحویل بگیرید هزینه آن شب را کامل باید پرداخت کنید.

هتل ها و هتل آپارتمان ها دارای امکانات محدودتری نسبت به سایر اقامتگاهها مانند ویلاهای اجاره ای می باشد و آزاد و اختیار عمل کمتری را دارید ، نمی توانید مهمان دعوت کنید ، نمی توانید هر ساعت از شب تردد داشته باشید ، محدودیت هایی در آشپزی و تهیه غذا دارید، هر چند هتل آپارتمان ها وضعیت بهتری نسبت به اتاق هتل ها دارند بازهم چنگی به دل نمی زنند.

در کنار همه اینها هزینه اجاره بالاتر نسبت به ویلا و اقامتگاه بومگردی را باید در نظر داشت، شاید تنها موردی که برای رزرو و اجاره یک اتاق از هتل به سایر اقامتگاه ها برتری دارد نحوه سرویس دهی و امنیت هتل می باشد، که اگر از یک وب سایت معتبر اجاره ویلا این خدمات را بخواهید در اختیار شما قرار داده می شود.

رزرو ویلاهای اجاره شبانه

قیمت ویلاهای اجاره شبانه در رده دوم دسته بندی اماکن اقامتی قرار دارد، شما با اجاره یک ویلا در شمال امکان همراه بودن با تعداد نفرات بیشتر ، پرداخت هزینه کمتر ، آزادی عمل بیشتر ، عدم پرداخت هزینه های جانبی مانند هزینه های شارژ و … ، با اجاره این دسته می توانید از تخفیف در اجاره ویلا استفاده نمایید .

در صورتی که اگر هتل در فصل سفر باشد تخفیفی حتی مبلغی جزیی از اجاره اتاق هتل کار بسیار سخت و چه بسا غیر ممکنی است.

اجاره ویلا قیمت مناسب در شمال یکی از درست ترین کارهای ممکن در سفر است فقط باید به این نکته دقت داشت که نکات امنیتی را در این خصوص رعایت کنید.

رزرو اقامتگاه های بومگردی

اقامتگاههای بومگردی محل مناسبی برای اقامت در شمال با قیمت مناسب است ، اقامتگاه های بومگردی از آنجایی که ترکیبی از هتل و ویلا می باشد امکاناتی مانند هتل و شرایطی مانند ویلا را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

اما سوالی که پیش می آید چرا اقامتگاه های بومگردی قیمت مناسب تری برای اجاره دارند؟

جواب این سوال واضح است ، در اقامتگاه های بومگردی تقریباً همه چیز به غیر از اتاق خوابتان مشترک است و هیچ آزادی عمل ندارید مجبورید قوانین اقامتگاه را رعایت کنید، شاید این قوانین باب میل هر شخصی نباشد اما جز این هم چاره ای ندارید به هر حال پرداخت هزینه کمتر مستلزم رعایت برخی از شرایط است ، سرویس بهداشتی ، سالن غذا خوری ، پارکینگ خودرو از این دست می باشد.

نتیجه گیری

در مقاله راهنمای اجاره ویلا در شمال به بررسی تمام جوانب و راه حل هایی که باعث تخفیف در اجاره ویلا و اجاره قیمت مناسب ویلا به همراه امکان اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال می گردد بیان شد ، شرایط قیمت گذاری و نکاتی که مالکین ویلاها از آن اطلاع دارند و اهرم هایی که میهمانان برای دریافت تخفیف در اجاره ویلا می توانند از آن استفاده کنند تا هزینه اقامت کمتری را برای اجاره ویلا بیان کنند را گفتیم، به توضیحات امکانات ویلاها و تاثیر آنها بر روی قیمت اجاره شبانه ویلا پرداخته شد و معیارهای یک سایت معتبر اجاره ویلا و تاثیر آن بر هزینه های سفر و اقامتگاه راهنمایی شد و در نهایت به بررسی سه محل اقامت رایج و تفاوت هزینه آن در نوع اقامت صورت پذیرفت.

امیدواریم با مطالعه دقیق مقاله فوق از تمام جوانب جنبه های اجاره ویلا و راهکار های ممکن در اجاره ویلای ارزان قیمت در شمال آگاه شده باشید و سفر خوش و به صرفه ای را داشته باشید و با ویلارابط به راهش فکر کنید.

پست های مرتبط

مزایای عکس های هوایی و کلیپ های ویدیویی در املاک (2)

مزایای عکس های هوایی و کلیپ های ویدیویی در املاک

مزایای عکس های هوایی و کلیپ های ویدیویی در املاک در دنیای املاک و مستغلات، جذابیت بصری همه چیز است…. ادامه مطلب

اجاره ویلای استخردار لوکس در نزدیکی نمک آبرود

ساخت کلیپ اجاره ویلا و اهمیت آن

ساخت کلیپ اجاره ویلا و اهمیت آن امروزه بسیاری از افراد قبل از سفر به منطقه‌ای خاص، ویلا و محل… ادامه مطلب

عکسبرداری هوایی دوجمان هچیرود

عکسبرداری هوایی دوجمان هچیرود

عکسبرداری هوایی دوجمان هچیرود یکی از محلات دارای خط ساحلی شهر هچیرود را با امکان حرکت در تمام جهات به… ادامه مطلب

جستجو

فروردین 1403

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

اردیبهشت 1403

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 بزرگسال
0 کودک
حیوانات خانگی
متراژ
قیمت از
امکانات
ویژگی ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه کنید
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.

در صورت طولانی شدن زمان پاسخگویی با شماره 09112934797 تماس حاصل فرمایید.